Galéria

Görgős teljesítménymérő fékpad építése (2019)

Görgős teljesítménymérő fékpad építése (2019)

A saját tervek alapján készített görgős teljesítménymérő fékpad elkészülésének képei. Bővebb információ a főmenüben található.
Lada 2112 16V szívó motor EVO2 (2019)

Lada 2112 16V szívó motor EVO2 (2019)

A második szívó, tizenhat szelepes Lada motorom. Az első sikereken felbuzdulva határoztam el, hogy készítek egy komolyabb motort is. A…
Lada nyolcszelepes rally motor (2019)

Lada nyolcszelepes rally motor (2019)

A kovácsolt dugattyús, H-profilú hajtórudas motorba kis alapkörös HMS 316/304 vezérműtengely került beépítésre. A weber karburátorokkal a teljesítménye 106 kW.
Lada VFTS átépítése (2018)

Lada VFTS átépítése (2018)

A 2007-ben készült motort átépítettem, mely során új kovácsolt dugattyú, H-profilú hajtórúd került beépítésre. A teljes kábelköteg cseréje folyamatban.
Skif gyártmányú sátras utánfutó felújítása (2018)

Skif gyártmányú sátras utánfutó felújítása (2018)

A felújítás során az utánfutó új külső fényezésen ment keresztül, illetve a dísztárcsák is új krómozást kaptak.
Lada 2105 felújítása (2018)

Lada 2105 felújítása (2018)

A 2015-ben vásárolt autó teljes felújítása 2018-ban kezdődött, és még folyamatosan tart.
1974-es gyártmányú Lada 2102 felújítása (2015)

1974-es gyártmányú Lada 2102 felújítása (2015)

Nagyon sokáig őrlődtem azon, hogy mi legyen a sorsa az autónak. A korai évjárata miatt kézenfekvőbb lehetett volna a veterán…
Lada befecskendező rendszer hengerenkénti fojtószeleppel (2014)

Lada befecskendező rendszer hengerenkénti fojtószeleppel (2014)

Az első, egyedileg épített hengerenkénti fojtószelepes üzemanyagellátó-rendszer. A költséghatékonyság jegyében a fojtószelep Honda CBR motorkerékpárról származik.
Lada 2112 16V turbó (2014)

Lada 2112 16V turbó (2014)

Az első tizenhat szelepes motor, amely végül a zöld 2102-ben kötött ki. 0,8bar töltőnyomás esetén a maximális teljesítménye 124kW. A…